spróbuj psiknąć silikonem w spreju na łączenia w tym uchwycie
[O1] Szarpanie + błędy 17708 i 16824
Zwiń
X
-
[O1] Szarpanie + błędy 17708 i 16824
Witam
Jako "nowy" na forum pozdrawiam wszystkich.
Mam oto taki problem z Octawia (2000r. 2.0 8V AQY).
Auto szarpie w całym zakresie obrotów, na wolnych faluje, ogólnie jest słabe. Odnosi się wrażenie jakby chodziło na 3 garach (nie zawsze).
Potwierdza się to w błędach występujących w sterowniku:
17708 oraz 16824
Z czego ten o odpowietrzaniu (16824) spowodował zapalenia MIL. Jednak po skasowaniu już się nie pojawił teraz kontrolka już się nie świeci.
Natomiast 17708 występuje ciągle i potwierdza się w zachowaniu auta (wypadanie zapłonu)
Jako przyczynę podaje się niski poziom paliwa.
Jednak nie znalazłem informacji co jest "prawdziwą" przyczyną.
Przewody oraz świece wymienione, dlatego zwraca się z prośbą o pomoc szanownych kolegów w celu ustalenia przyczyny
Pozdrawiam
-
-
nie wiem jak w 2.0, ale tak jak u german81, w 1,8T to są cewki zapłonowe zintegrowane
ostatnio miałem przyjemność wymieniać u klienta jedną a po miesiącu drugą
i dokładnie takie same objawy były->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz